קידום ברשתות חברתיות – יותר חשוב מאי פעם בחשיפה לקהל היעד שלכם

בעבר נהגנו לומר שאם אין לכם אתר אינטרנט העסק שלכם פשוט לא קיים, זה עדיין נכון גם כיום אך אין ספק שכוחן של הרשתות החברתיות צומח בכל שנה והופך למכריע בחשיפת העסק שלכם בפני לקוחות פוטנציאלים.

אנחנו נתקלים כל הזמן בשאלות של בעלי עסקים לגבי החשיבות של נוכחות ברשתות החברתיות, התשובה לכך היא די ברורה נוכחות מתמשכת ברשתות חברתיות היא זו שתוכל למשוך לעסק שלכם גולשים ומתעניינים פוטנציאלים שאותם תוכלו להפוך ללקוחות באמצעות פעילות נכונה. המטרה כיום היא לפעול באופן עקבי ולהעלות תכנים שמספקים לעוקבים שלכם ערך, ערך שיוכל לסייע להם להתמודד עם בעיות יומיומיות או כאלה שמונעות מהם להתקדם בחיים. יצירה מתמשכת של תכנים מובילה לבנייה של מערכות יחסים מול לקוחות, ככה כבעלי עסקים אתם מצליחים לייצר אמון שבסופו של תהליך יוביל באופן טבעי ליותר עסקאות.

אז מה חשוב לעשות בקידום ברשתות חברתיות?

ראשית, תחזוקה שוטפת – אנחנו ממליצים על העלאת תכנים לפחות פעמיים בשבוע. באמצעות תחזוקה שוטפת אתם יוצרים מצד אחד עקביות ומצד שני מלמדים את הלקוחות ששווה לעקוב אחריכם ולקבל מכם ערך באופן קבוע ומתמשך.

מה לעלות? כמו שכבר ציינו הפוסטים הנצפים ביותר הם אלה שמספקים ערך ללקוחות, אם לדוגמא אתם בעלי עסק בתחום הכושר – ספקו טיפים ותרגילים שאנשים יכולים לעשות בבית. יש לכם עסק בתחום מוצרי האפייה – ספקו טיפים הנוגעים לאפייה ואפילו מתכונים. יש לכם עסק מעולם מקצועות היופי ספקו טיפים שיעזרו לנשים וגברים לשמור על שגרת הטיפוח. בדרך זו תצליחו למשוך יותר ויותר עוקבים לעמוד שלכם ובסופו של דבר להפוך עוקבים ללקוחות.

מתי כדאי לעלות? לשאלה הזו מסתבר אין באמת תשובה אחת נכונה וזה משהו שאותו תוכלו לגלות בעצמכם. נהוג לומר שהשעות הטובות ביותר לעלות פוסטים לרשתות החברתיות הן בשבע בבוקר, בשתיים בצהריים ובתשע בערב מאחר ואלה שעלות שבהן יש תנועה גדולה יותר של גולשים ברשתות החברתיות.

האם יש צורך לקדם את הפוסטים ברשתות החברתיות?

לפני מספר שנים שונתה החשיפה ברשתות החברתיות והיא נמצאת בירידה מתמשכת בשנים האחרונות, נכון לסוף שנת 2020 החשיפה האורגנית שלכם עומדת בממוצע על 5.2% בלבד, מה שאומר שרק 5% מהעוקבים אחריכם נחשפים לפוסטים שלכם. במילים אחרות במידה ולא תשקיעו במימון עבור הפרסומים והפוסטים שלכם ברשתות החברתיות, סביר שהם יחשפו לפחות אנשים ובכך לא תשיגו את המטרה. דומה הדבר למצב שבו יש לכם את העסק שמציע את השרות או המוצר הטוב ביותר בשוק אך לא מפרסם אודותיו! לכן אנו כמובן ממליצים להשקיע בקידום כדי להשיג את החשיפה ולהוביל יותר גולשים לעוקבים ועוקבים לעסקאות.

 

האם כדאי להיעזר בשרות של חברה לקידום ברשתות החברתיות?

כבעלי עסקים אנו מאמינים שאין לכם את הזמן הפנוי כדי להשקיע בקידום העסק שלכם, או את הידע המקצועי כדי לעשות את זה בהצלחה. לכן השקפת העולם שלנו אומרת שאתם צריכים להמשיך ולעסוק במה שאתם יודעים לעשות הכי טוב – למכור ולהוביל את העסק שלכם להצלחה ואנחנו נהיה כאן כדי לתמוך בכם ולגרום לעסק שלכם לבלוט אל מול המתחרים ברשתות החברתיות. אנחנו נייצר עבורכם מעטפת של שירותים מקצועיים שיבליטו את הנוכחות שלכם, שייצרו ערך עבורכם בפלטפורמות החברתיות ושיובילו את הפרסום ואת העסק שלכם קדימה אל עבר השגת המטרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תודה רבה על פנייתכם! נציגינו ישובו אליכם בהקדם האפשרי