בשנים האחרונות הולך ותופס את מקומו התוכן כאחד מהגורמים החשובים ביותר לקידום אתרים בגוגל, במקביל לעלייה בהכרה בחשיבותו בכל פעילות שיווקית. לא אחת אנו נתקלים בביטוי תוכן הוא המלך והאינטרנט הוא הממלכה שבה הוא שולט, תוכן הוא הבסיס לקידום אורגני שיותר ויותר חברות ועסקים ברחבי העולם בוחרים בו כאפיק השיווקי החשוב ביותר.
המטרה של קידום אורגני היא לייצר תוכן איכותי ורלוונטי באתר האינטרנט שלכם, באמצעות עבודה עקבית ומתמשכת קידום אורגני יציב את האתר שלכם בתוצאות הראשונות בחיפוש בגוגל. להופעה בתוצאות הראשונות יש חשיבות גדולה כיוון שמחקרים מוכיחים שהגולשים לא ממשיכים לחפש בעמודים נוספים מעבר לעמוד התוצאות הראשון!
קידום אורגני – מחפשים תוצאות לטווח ארוך או לטווח הקצר?
בקידום ממומן אתם יכולים לייצר תוצאות לטווח הקצר, אתם משלמים עבור הקלקות שיכולות לייצר לכם לידים מהירים וזמינים., אבל כעסק המטרה שלכם היא לייצר תוצאות לטווח הארוך ואת זה אתם יכולים להשיג רק באמצעות קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם ותוצאות שימשכו לאורך זמן ושלא יהיו קשורות לתקציב הפרסום שאותו אתם משלמים לגוגל. הרי שבקידום ממומן מרגע שמסתיים התקציב החשיפה שלכם נפסקת ברגע אחד.
קידום אורגני מוביל למיתוג
כל אחד מאיתנו נוהג לערוך חיפוש בגוגל לגבי דברים שמעניינים אותו או דברים שאותם הוא מעוניין לרכוש, הופעה של עסק באחת התוצאות הראשונות בדף התוצאות של גוגל מייצרת באחת מיתוג עבור העסק שכן אנחנו מבינים שגוגל מקדמת את האתרים השונים בהתבסס על איכות התוכן שמוצג בהם ובהתבסס על ההתאמה לחיפוש שאותו ערכנו.
קידום אורגני מוביל לשיעורי נטישה נמוכים יותר
כאשר לקוחות מקליקים על המודעה המקודמת שלכם בגוגל הם לאו דווקא קראו את התוכן של האתר או שסקרו את הפעילות של העסק שלכם ואת זה אנו יכולים לזהות באופן די מהיר באמצעות בחינת שיעורי הנטישה של גולשים. מחקרים מצביעים על כך ששיעור הנטישה של גולשים שמגיעים מפייסבוק לאתר עומד על 85%, שיעור הנטישה של גולשים שמגיעים ממודעות קידום בגוגל עומד על 88% ושיעור הנטישה של גולשים שהגיעו מתוצאות החיפוש האורגניות בגוגל עומד על 35%. במילים אחרות קידום אורגני מייצר רלוונטיות גבוהה יותר עבור הגולשים וגורם להם להתעניין בעסק, בשירותים ובמוצרים שלכם.
קידום אורגני – מה משך הזמן הדרוש לקידום האתר שלי?
אין ספק שמשך הזמן הנדרש לקידום אורגני של אתר אינטרנט הוא ממושך יותר, אך מכיל בתוכו מגוון רחב של יתרונות כפי שכבר הסברנו. תהליך קידום אורגני יכול להמשך מספר חודשים עד להשגת תוצאות כיוון שהוא דורש ביצוע של מספר פעולות שמוטמעות ונדרש זמן בכדי שהן יתחילו לייצר השפעה על החיפוש בגוגל.
אז אם ננסה לסכם את הנושא, אין ספק שקידום אורגני הוא אחד מהכלים החשובים ביותר שכל עסק שמנהל אתר חייב להשקיע בו. פעילות נכונה של קידום זה יכולה לייצר עבורנו מגוון נרחב של יתרונות עסקיים החל ממיתוג, חשיפה איכותית, לידים איכותיים וממוקדים יותר ובסופו של דבר להגדלת הפעילות העסקית ולכן הוא אחד האפיקים המרכזיים בעולם השיווק שבהם אתם חייבים להשקיע!